~Nuffy nuff nuff~

Thursday, May 5, 2016

Malam Pertama Bersama Makhluk Tuhan Paling Seksi

Dear MOD,

Bersambung dari cerita itu hari..


Malam pertama budak tu kat rumah, dia tidur dengan aku. Tak padan dengan mata bengkak, selesema teruk, dah tahu alergik masih lagi nak duduk dengan budak tu.


I mean, look at him. How can I not bringing him?
Muka tu adoihhhhhh...

Mula-mula je macam ni. Duk hulur keluar kepala muka curious.

Lepas tuuuuuu.........

End up aku tak tidur sangat pun malam tu!

Satunya, keadaan aku semakin teruk sampai dada berbunyi dan terus athma.

Satu lagi, budak ni duk kacau! Sekali dia dah pandai panjat ke katil, dia duk tawaf aku woiiihhh. Sondol-sondol lah, cium-cium lah.. Belum masuk dia punya "purring" lagik..
I iz stressed!

Pagi tu keadaan aku semakin teruk, terus jauhkan diri dari budak ni..wawawa~

Pergi jumpa doktor, doktor kata memang aku tak boleh pegang kucing sebab alergik. Kena inject sakit oihhh~

Tapi, semua ni tak membuatkan aku benci atau taknak kat budak ni pun. Semakin hari semakin sayang ada lah. Cuma aku tak boleh lah nak peluk-peluk cium dia sangat. Pegang-pegang gitu boleh lah lepas tu cepat-cepat basuh tangan. =__="

No comments:

~Nuffy nuff nuff~